16.07.2014

Puzzle siparisim - Kendime aldigim dogum günü hediyem :-)


Yakinda dogum günüm var. 
Ben her sene kendime dogum günü hediyesi alirim, artik bir gelenek haline geldi. 

 
Bu sene kendime Puzzle almaya karar verdim. Ve bunu satin almak icin en uygun yer neresi, sizce ? Eveeeeeet, tabikide Internet. Hem secenek cok, hem pratik ve tabiki paketiniz ayaginiza geliyor. 
Bugün nihayet Paketim geldi, ve bakin icinde neler var: 

 
Önce puzzle halisi siparis ettim.
Puzzle'ınızı üzerinde yapin, sonra sarin ve devam etmek istediğiniz zaman açtiğinizda kaldığınız yerden hiç bir bozulma olmadan devam edin.


Denizi, baliklari ve su alti dünyasini cok sevdigim icin baliklari sectim, rengarenk baliklar, cok tatli. :-)


Bunu da manzarasi icin begendim, ilerde kesinlikle böyle manzarali evim olsun, kim istemez ???
Insanin ici aciliyor bu manzarayi gördükce :-)))


Aralarinda en ilginc olani bu mu dersiniz ? Disney'in cadilari hepsi bi arada. Cadilari sevdigim icin, bunu da mutlaka almadan olmazdi. Ve siparis esnasinda en son ürünü kaptim, demek ki baya popüler bi motif :-)


Vampirler. Vampirlere karsi özel ilgim yok ama motif hosuma gitti ve Puzzle %50  indirimdeydi. Ayrica farkli marka denemek istedim.




 
                                Ve mutlu aile tablosu. 



























Bu kadar Puzzle beni baya oyalayacak ve yeterli gelecektir. Zaten Puzzle mevsimi degil. Ama hazir siparis etmisken, birkac cesit almak istedim. 

Sizce en güzel motif hangisi ? Oyunlarla araniz nasil ? Ben oyunlari cok severim, Puzzle oynamak da oyunlarin bir parcasi. 

Hoscakalin. 
Lilium ♥







Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen