15.07.2014

Eskilerden - High Hopes ve Strawberry Fields oje

Ojesiz hayat düsünemiyorum ve her hafta mutlaka 1 - 2 kez oje sürüyorum.

En son hangi rengi kullanim derken, china glaze ojelerim aklima geldi ve temmuz ayinda yeniden china glaze ojelerimi kullanmaya basladim.
En cok hosuma giden "strawberry fields" ve "high hopes" oldu, ikiside yaz icin ideal.

Strawberry fields
orta koyu pembe renk ve icinde altin rengli sim var. Gün isiginda isil isil parliyor, ve özellikle bronz tene cok yakisiyor diye düsünüyorum.


Strawberry fields, ismi ne kadar güzel demi ????? ♥


High hopes
özellike yaz aylari icin uygun olan turuncu mercan renk. benim en sevdigim mercan rengli oje, tirnagimda cok parlak ve canli duruyor, tirnagimi daha güzel gösteriyor, bilmiyorum anlatabildim mi :-D



Ikiside cok, cok, cok güzel, gercekten unutmusum.♥♥♥
China glaze markasini aslinda sevmiyordum ama yeniden kesfettim, esasinda cok kaliteli marka ve tirnaga uygulandiginda cok güzel duruyor.
Kaliciliga da iyi, hic catlamadan en az 3 - 4 gün tirnagimda duruyor, her gün temizlik, yemek, dus, vs. yapmama ragmen. Denize bile girdim, hic soyulmadi :-) 

Tek dezavantaji: 2. kat sürdügünüz zaman ikinci kat cok yavas kuruyor, baya zaman aliyor. Bu yüzden ben china glaze ojelerimin üzerine daha hizli kurumasi icin "Essie good to go" uyguluyorum ve böylece sorun olmuyor. :-))








Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen