20.07.2014

Peeling - Soap and Glory, Nivea

Ben Peeling'i seven ve uygulayan biriyim. 
Bunun icin iki senedir sürekli Soap and Glory, Scrub your nose in it kullaniyorum. 



Bu konuda - özellikle yüz peeling icin gecerli - cok tecrübeliyim. Yillarca uygun ürünü aradim ve nihayet hayatimin Peelingi, benim icin en iyi ve efektif olani buldum. 
Ama maalesef kullandigim yüz peelingi türkiyede satilmiyor. Bu ürün o kadar iyi ki, genede burada bahsetmek istiyorum, belki yurtdisindan getirtme sansiniz olur, veya Soap and Glory türkiyede satisa cikar. Iyi seyler düsünürsek, iyi seyler olur hayatta. :-) 

Ben Peelingi almanyada, Douglas'dan almistim. O zaman indirimdeydi, yaklasik 10 Euro ödedim. Bu Tüp 125 ml ve kivami koyu oldugu icin, nerdeyse 1 sene rahatlikla yetiyor. 

Rengi acik yesil ve nane kokulu, yüzüme uyguladigim zaman güzel kokuyor, kesinlikle igrenc yapay kokusu yok. Yüzümü derinden temizliyor, gözeneklerimi azaltiyor. Peelingden sonra aradaki farki hemen göriyorum ve cildim yumusacik oluyor.



Ilk kullanmaya basladigimda cildimde yanma oluyordu, ve hic memnun degildim, hatta iade etmeyi düsündüm. Sonra cildim alisti, artik kesinlikle yanma olmuyor, cok iyi arkadas oldular, gül gibi geciniyorlar :-D

Yüzüme mutlaka haftada 1-2 defa ölü deriden arinmak icin Peeling yapiyorum.
Bu yüzümün durumuna bagli, eger cildim yumusak degilse, Peeling uyguluyorum. Bunun icin dus'a girmeden önce Peelingi dairesel hareketlerle yüzüme cok fazla bastirmadan sürüyorum. Birkac dakika bekletip dusun altinda temizliyorum, böyle benim icin daha kolay hem dustan ciktiktan sonra, gözenekler acildigi icin nemlendiriciyi daha iyi cekiyor. Tabiki ardindan mümkünse makyaj, pudra vs. yüzüme hicbirsey sürmüyorum, cildimin iyi dinlenmesi icin. Kizlar, yüzünüze mutlaka peeling yapin, yüzünüzdeki farki en kisa zamanda göreceksiniz :-D


Veeeee, bu da vücut peeling'im. 


Acikcasi vücut peeling konusunda cok istikrarli degilim, belli bi rutinim yok, ve büyük harikalar yarattigini düsünmüyorum. Hamama gitmek daha etkili, bende hamama gitmeyi tercih ediyorum. Hamama gitmedigim zamanda bunu kullaniyorum, aralarda idare etmesi icin.
Genelde yazin daha cok kullaniyorum, denize girip güneslendigim icin sart oluyor.
Bu ürün icin cok fazla birsey diyemiyorum, fazla özelligi yok. Nivea ürünlerin kokusunu sevdigim icin ve uygun fiyat oldugu icin, bunu sectim.

Hoscakalin
Lilium ♥♥♥


1 Kommentar:

  1. Soap and Glory peelingi bende cok seviyordum bir kac yil önce ama doktorda meyve asid peelingleri yaptirdiktan sonra yüzümde yaniklar yapmisti birdaha almadim bende :) vücud peelingleri bende pek kullanmazdim ama iyisine dek gelince gayet güzel oluyorlar, nivea bana mesela cok hafif kaliyor dusjel gibi daha cok :)

    AntwortenLöschen