21.07.2014

Aussie: 3 Minute Miracle Deep Conditioner

Gercekten harika mi, yoksa basa bela mi ?
Kimi öve öve bitiremiyor harika diyor, kimi allahindan bulsun bu basbelasi diyor.



Ama benim icin gercekten bi

H A R I K A

Bu ürün hakkinda cok kötü yazilar okudum:  hicbir etkisi yok, saclari döküyor, kokusu igrenc, gereksiz pahali, icindeki maddeler sagliga cok zararli vs. ve daha neler.... 

Ne hikmetse bu sac kremi benim saclarima ilac gibi geliyor, cok seviyor saclarim bu ürünü, cooook. 
Saclarim ince telli, dalgali ve cok kuru. Bunu uyguladigim zaman cok güzel nemleniyorlar, hacimi kaybetmeden kurulugu gideriyor ve saclarim daha parlak, yumusacik.
Yalniz bu üründen coook az miktar kullanmak gerekir ve ardindan cok iyi durulamak lazim. Ben artik yillarin tecrübesiyle, saclarima dokunarak hissediyorum, gercekten cok iyi durulamazsaniz saclara agirlik veriyor.
Kokusuna gelince. Kokusu cok baskin ve agir. Ama benim cok hosuma gidiyor, seker gibi kokusu var. Meyveli, sekerli sakiz gibi. Rengi cok hafif pembe, ve kivami oldukca koyu, ucuz sac kremleri gibi elinizden kayip gitmiyor.



Hoscakalin
Lilium ♥♥♥

3 Kommentare:

  1. Aussie den hangi ürünleri denemistim hatirlamiyorum ama seninde dedigin gibi tatli sakiz gibi kokuyorlardi ve saclarim cok kötü gözükmüstü, kullanamamistim bende :) sac tipine göre degisiyordur kesinlikle. Güle güle kullan :)

    AntwortenLöschen
  2. Aussie den hangi ürünleri denemistim hatirlamiyorum ama seninde dedigin gibi tatli sakiz gibi kokuyorlardi ve saclarim cok kötü gözükmüstü, kullanamamistim bende :) sac tipine göre degisiyordur kesinlikle. Güle güle kullan :)

    AntwortenLöschen
  3. Kadinlara ozel rahatlatici masaj. Oral masaj... Sadece kadinlara ozel....
    Detayli bilgi Oral masaj
    keyif almayi bilen ozel kadinlar sadece..

    AntwortenLöschen